EVENTS

Gepubliceerd op 21 november 2020 om 00:40

Jouw event video in beeld brengen

Als je een leuk evenement of festival organiseert, hoort daar natuurlijk een goede aftermovie bij. Die laat niet alleen zien wat er te doen was op jouw evenement, maar pakt ook de sfeer én zorgt ervoor dat iedereen meteen weer zin krijgt in de volgende editie. Daarnaast is het een perfect aandenken voor iedereen die heeft meegewerkt.

Of je nu een megafestival hebt of een mini-event, wij maken het juiste aftermovie voor je evenement.

Vergroot jou bereik

Laten zien hoe geweldig het evenement wel niet was? Dat doe je met behulp van een super krachtige After-movie. Is je evenement goed bezocht en had iedereen het naar zijn zin? Deel de After-movie dan met alle aanwezigen. Zo geef je ze een prachtig souvenir mee, maar help je hen ook dat positieve gevoel vast te houden - de kans is groot dat ze nog eens terugkeren naar je evenement. Je event video delen op sociale media en je website is ook dé manier om nieuwe mensen nieuwsgierig te maken naar wat je te bieden hebt. Kortom: je vergroot je vijver.

Highlight jou evenement

de beste evenementen zijn juist goed voor je sociale ontwikkeling en the vibe. Wat je natuurlijk wilt, is dat de mensen het bij jou naar hun zin hebben. Er zijn verschillende manieren om dat te realiseren, maar wat je ook doet: zorg dat je kwaliteit levert. Dat gedeelte laten we dan ook aan jou over. Wij zorgen ervoor dat het moment suprême in beeld wordt gebracht en honderden, zo niet duizenden keren opnieuw kan worden afgespeeld. Die 'high' maakt dat mensen naar je evenement terug zullen willen keren.

Verhaal vertellen

met je event

 

 

Als je het goed doet, kan storytelling een wereld van goed doen voor je evenementen. Hier hebben we drie van de belangrijkste voordelen van het vertellen van verhalen over evenementen genoemd.
Met een meeslepend verhaal kun je je evenement onderscheiden van de rest, mensen laten kennismaken met het doel van je evenement (en er tickets voor kopen) en een band met je bezoekers helpen creëren die ook na afloop van het evenement blijft bestaan. Er is echter één voorbehoud: je moet eerlijk en authentiek zijn in je verhalen. Je moet het doel van je evenement bijvoorbeeld niet iets maken dat niet trouw is aan je merk, alleen maar omdat je zegt dat het goed klinkt

 

 

 

 

Een van de beste verhalenvertellers ooit, Margaret Atwood, verwoordt dit het beste:

"Je kunt lesgeven met de stelregels - 'zwem niet met krokodillen' - wat altijd een beetje op zeuren lijkt. Of je kunt het verhaal vertellen van Thrdj, die geen aandacht schonk en met krokodillen ging zwemmen. Plotseling werd de rivier rood en toen spoelde Thrdj aan zonder zijn hoofd. Thrdj zonder hoofd wint zonder twijfel, zou je niet zeggen?

Kort antwoord: we zijn vastbesloten voor verhalen. Kleine kinderen begrijpen Dit gebeurt en dan Dit voordat ze kunnen praten."


« 

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.